onsdag 22 juni 2011

På banan

Nu känns det som att jag är tillbaka på banan igen.

Livet rullar på. Massa med jobb :)

Vi är nästan friska, hostar lite fortfarande men annars är det bra.

Idag skulle jag duschat innan jobbet. Men det gick inte. Det kom nämligen inget vatten. Liiite svårt att duscha utan vatten. Så jag fick packa en rejäl väska med allt som jag kunde tänkas behöva. Kunde inte ens borsta tänderna så fick ta med till och med det.

Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här igen. Men det känns inte riktigt som att tiden och lusten till det finns där hela tiden. Men som sagt jag ska försöka.

Hoppas att allt är bra med er. Jag tycker att det är riktigt kul att ni är några som fortfarande tittar in här trots att det dröjer så mellan inläggen. Hoppas att ni fortsätter att kolla in och inte ger upp hoppet på mig.

kram

Inga kommentarer: