söndag 18 juli 2010

Trötter

Idag är jag trött, riktigt ordentligt trött! Jag vet inte om det beror på en lång och rolig dag igår eller om det beror på att jag sov som en kratta förra och denna natten.

Men nu sitter jag i en bil igen, denna gången på väg till Tranås. Jag kommer inte ihåg varför jag ska dit men det löser sig nog till slut. Idag åker jag bara med så nu kan jag sova lite här bak tillsammans med den stora kartongen. Jag tror att kartongen har något att göra med att vi åker...

Utanför fönstret har jag det här... Undra om vi åker rätt?!?





--via iPhone

2 kommentarer:

M* sa...

Vad ska du nuuu köpa? :3

Jennie och Exxa sa...

Hoppas du minns när du kommer fram :) Just nu har jag en tävling i min blogg där vinsten är ett personligt namnsmycke, vore kul om du ville vara med! :)