torsdag 8 juli 2010

ONT!

Gårdagens eftermiddag/kväll var itne kul alls. Jag hade en huvudvärk som var bland det värsta jag har upplevt.

Det började vid 16.15 ungefär med att jag hade ont i nacken, vid 16.45 började det flimmra framför ögonen och sedan kom den fruktansvärda huvudvärken. Jag tog mig till sängen och där ifrån kom jag inte förens flera timmar senare. Tiden i sängen tillbringades med huvudet under kudden och täcket över kudden. Allt ljus och alla ljud gjorde huvudvärken och nackvärken ännu värrre. När jag vaknade till igen vid 20 mådde jag bättre men fortfarande inte bra och sedan dess har det vart ungefär samma status hela tiden.

Idag har jag fortfarande en rejäl huvudvärk men är i vilketfall som helst på jobbet och klockan 16 ska jag träffa en läkare.

Jag hoppas verkligen att huvudvärken försvinner tills i kväll för då ska vi, jag och mille, till twin med finfint sällskap och äta god mat och ha det trevligt.

1 kommentar:

Ailas sa...

Uh då! Det där lät inte alls kul... lite migränaktigt. Har du haft sånt tidigare?

Jag hoppas verkligen att du mår bättre och att er utekväll blir mysig!