torsdag 1 juli 2010

Effektiv träning

Jag har gjort det igen! Känner mig riktigt nöjd med mig själv faktist. Jag tränade ett effektivt pass på ca 30minuter innan jobbet idag.

De andra motionärerna tittade konstigt på mig. Men det skiter jag i för ska jag träna så ska det vara effektivträning. Man kanj u inte stå och vila och dricka vetten hela tiden. Nä när jag har kört en maskin och ska vila just de musklerna så gör jag en annan maskin under tiden och går sedan tillbaka till den första osv. Så på 30minuter hann jag med 10minuter löpning på bandet, rygg och mage, insida och utsida lår och vader. Benen kändes som spagetti efteråt men det var en skön känsla nu väntar jag bara på träningsvärken.

Det bästa med att träna är känslan efteråt tycker jag. När man står där i duschen och känner sig duktig och nöjd med sig själv. :)

Efter träning är det viktigt att äta. Så idag blev det pannkakor och jordgubbar.

Inga kommentarer: