lördag 24 juli 2010

Efterlysning i Ullared

Nu är vi på väg mot Falkenberg för att hälsa på mina föräldrar.

När vi kom ut från gekås efter att ha spenderat lite pengar satt det en lapp på rutan. Vad har hänt nu tänkte vi. Är det någon som har kört på oss? Man kan väl inte få böter på en gratisparkering? När vi kom fram tittade vi på lappen och fick se detta.


Elina tyckte inte att det var särskilt roligt att vara inne på gekås så det blev en snabbis. En snabbis som kunde gått mycket fortare om folk håller reda på sina vagnar och slutar ta andras vagnar! Jag bryr mig inte så mycket om de tar min vagn men nu valde de den med vår skötväska till Elina i. I samma väska låg inte bara blöjor utan min plånbok! Kundtjänst var inte till någon hjälp så det var bara till att leta. Efter ca 15 minuter hittar mille vagnen på ett helt annat ställe än där vi sist såg den. Alla grejer var kvar och ingen hade nog märkt skötväskan för den låg gömd under allt annat.




--via iPhone

Inga kommentarer: