tisdag 13 juli 2010

Dagens

Idag sov Elina till 07:15 ungefär och då var det bara till att upp och hoppa. Vi lekte en stund och kollade på nyheter som vi brukar göra på morgonen. Efter lek, blöjbyte frukost och ombyte av kläder somnade Elina i vår säng och strax där efter somnade även jag. Vi sov riktigt skönt med öppna fönster, öppen balkongdörr, persienner nerdragna och fläkten i rummet. Vi sov i ungefär 2 timmar, välbehövligt.

När vi vaknade så kom mille hem på sin lunchrast. Så vi åt maten ute på balkongen och hade det allmänt trevligt.

Efter som det var molnigt ute trodde jag att det var kallt, så fel man kan ha! På vägen mot dagis höll jag på att smälta bort och det blev inte bättre när jag satte mig i lillebilen som saknar AC.

Här på jobbet är det lungt, riktigt lugnt!

Nä nu ska jag nog kila ner till affären här under och köpa mig en bulle, för det är jag värd!

Inga kommentarer: