tisdag 20 juli 2010

Gårdagen

Gårdagen bestod av tidig uppstigning ur sängen som vanligt på måndagar. Sen jobb hela förmiddagen. Efter jobbet åkte jag och lämnade nyckel hos mormor och morfar och fick med mig en rejäl bit tårta där ifrån. Hämtade Elina på dagis och väl hemma försökte jag få henne att sova. Det gick lite si så där. Men när jag nästan hade gett upp så somnade både hon och jag. Tur i oturen så vaknade jag i ett ryck och kollade på klockan som då var 14.15. Så det var till att snabbt byta kläder och göra sig i ordning. Packade lite snabbt skötväskan och åkte iväg med Elina till hennes farmor. Sen vidare till stället där vi skulle träffas och där ifrån kom jag inte förens klockan var 17 ungefär. Vad jag gjorde de två timmarna är en så länge hemligt men jag tror att det gick bra, det kändes så i varjefall. :)

Sen blev det till att åka och hämta upp elina för att åka vidare till milles moster där det skullevara mat. Men maten var inte förens kl 19 och jag var rejält hungrig. Så tillslut värmde jag rester från när de hade grillat dagen innan.

Jordgubbstårtan som jag åt när jag kom hem var riktigt god!

Inga kommentarer: