söndag 1 mars 2009

1/3-09

Äntligen är det den dagen vi (ivarjefall jag och mille) har väntat på länge. Frågan är om vi behöver vänta ännu längre eller om Pyret vill titta ut idag.

Klockan är nu 07:28 och jag kan inte sova. Har vart vaken sen strax innan 6. Hela kroppen känns annorlunda. Den känns uppspelt och konstig. Jag kan inte förklara det bättre, tyvärr. Natten har vart jobbig och jag har inte fått mycket sömn. En del förverkar och många toabesök har avbrutit min skönhetssömn så jag ser nog rättså trött och sliten ut skulle jag tro.

Igår var Jessica förbi en svänga här och kollade in nya lägenheten och mig. Trevligt med lite spontan besök. Och precis lagom långt, jag orkar inte vara social längre stunder. Annars så var det lugnt igår och i förrgår. I torsdags bakade jag en äppelpaj och åkte till kusinen för att fika och mysa med deras nya stjärnskott. Så underbart söta är dom Elsa och Doris.

Idag ska mille jobba. De har special helg på nybergs. Jag var tvungen att fråga i går innan vi somnade hur de skulle göra om jag ringde o sa att det var dax. "Då åker jag och ringer chefen på vägen hem till dig..." Han är så söt min mille.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Ha en underbart trevlig dag. Det ser ut som att det blir fint väder.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 1 mar 2009.
Du är på dag 280 av 280. (100%).
Beräknat förlossningsdatum idag Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

Jag var bara tvungen att lägga in de siffrorna... :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som blivande moster måste få veta snabbt! :)

Anonym sa...

Vi tänker på er i massor! Säg till Mille att lustgasen är till dig!!!!