torsdag 26 mars 2009

Solsken och BVC

Inatt åt Elina vid 00:00, 03:00 och sedan vid 07:30. Så det var faktist en rättså okey natt. Bara det att när hon hade ätit vid 3 så ville hon inte sova så då var vi vakna till ca 05:00.

Efter att hon hade fått mat på morgonen somnade vi en liten stund i soffan, så vi höll på att missa bvc tiden. Jag hade planerat att gå dit men det kunde jag glömma. Fick springa till bussen för att hinna. Vi hann!

Det mättes och vägdes. 3495g och 51,3cm. Hon växer ju i rekord fart, enligt mig. Jag ser det inte men man märker det när man var och fått det på papper. Och efter som hon växer som hon gör så måste det ju betyda att vi gör något rätt. :D

Tog en promenad, innan vi gick hem, i strålande solsken och blå himmel. Helt underbart skönt.

Eftermiddagen tillbringas troligen i soffan halvsovandes. Och sedan är det inplanerat ett besök hon svärföräldrarna. Jag håller tummarna för att det serveras mat...

Inga kommentarer: