fredag 27 mars 2009

En lugn dag...

Idag tar vi det oerhört lugnt. Inget inplanerat och inga utflykter. Bara massa mys! Och ikväll är det "Let's dance".

Igår blev det massor med motion, för mig. Vi gick ner till Milles jobb igen, denna gången var Zigge med också. (Ekhagen - Nybergs bil) Jag upptäckte att det blir på något konstigt vis dubbelt så jobbigt att skjuta vagn när man har en hund med som drar åt motsatt håll, men förhoppningsvis ger det bra motion. Och senare på kvällen efter maten hos svärföräldrarna tog jag Zigge igen och gick hem till mina föräldrar där ifrån. (Huskvarna - Ekhagen) Jag hoppas att jag kommer tillbaka till min vanliga "form" snart. Tack vare all motion sov jag som en stock i natt. Vaknade inte när Elina skrek vid ett, eller vad klockan nu var, så Mille fick ta henne då. Med tanke på att jag inte vaknade när hon skrek så måste jag ha sovit hårt, riktigt hårt.

När man tittar på Elina idag så skulle man kunna tro att jag har fått fnattlaban, men det bara blev så. Tog bara upp en body ur lådan och tog på henne den. Då blev det som det blev. Men hon är söt i vad som helst, även om det blev lite väl mycket laban för min smak idag. :D

Ibland kan hon se väldigt fundersam ut. Undra vad hon tänker på....


Detta är en bild från igår när hon myser i pappas trygga famn. (Jag har upptäckt att kameran nog aldrig har använts så flitigt som den används nu...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon blir bara större och sötare:) Hoppas hon inte håller er vakna på nätterna så länge till:)