onsdag 6 mars 2013

vilken morgon...

Att klockan ringer vid 04.55 tycker jag är alldeles för tidigt, även om jag borde vara van nu. Idag när den ringde så var jag för en gångs skull hyfsat pigg men det var också nästan det enda som har varit som jag ville idag, efter det har det mest gått nerför även om jag har haft tur med det som hänt. Följande har hänt hittills idag:
Glömde busskortet (kom på det halvvägs till bussen så fick springa hem och hämta det MEN jag hann med bussen),
snubblade i trappan upp till jobbet (ingen som såg och jag gjorde mig inte så mycket illa),
hittade inte mina jobbnycklar (hade glömt dem igår på jobbet så de låg här),
Tappat ett mjölkpaket som självklart gick sönder (paketet var inte fullt)
Tappat en FitLine-burk, stog helt plötsligt med ett lock i handen (allt ramlade inte ur)
och värst av allt, jag fick ett mail från en annonsär som ville börja annonsera på min sida för någon vecka sedan, självklart har jag råkat radera det mailet! Inte alls bra ju! (Så om ni ser detta, maila igen!)
Det var det som har hänt hittills och jag har bara varit vaken i två timmar än, undrar hur den här dagen kommer fortsätta.

Tja man kan ju inte säga att mitt liv är händelselöst i varjefall..! Kanske inte alltid så som jag vill men alltid något att göra.

Inga kommentarer: