onsdag 6 mars 2013

Elina

I lördags fyllde min lilla tjej 4år. Tänk tiden går så otroligt fort. Känns som det var något år sedan som man gick där med en stor mage. (Ja, mamma, jag vet jag var inte så stor. Men för mig var den stor)

Nu kan hon nästan allt själv. Hon springer, hoppar, pratar (MASSOR), frågar, funderar och tänker, busar och stökar. Hon är ett riktigt litet yrväder som man aldrig har tråkigt med. Inte ens när hon är sjuk, då vill hon sitta nära nära och mysa, det gäller att passa på. Hon kommer på nya ord: Snigel fis, Sabelrumpa mm. Och de används till allt och döper om vissa saker, typ "Pappa har en snabelrumpa, det har inte jag" Och hon har ju inte fel, en iaktagelse som hon har gjort helt enkelt och som hon berättar om.

Hon är helt enkelt underbar! Och jag älskar henne så mycket!

1 kommentar:

Hanna sa...

Grattis till Elina i efterskott! :D