måndag 11 mars 2013

Fulldos!

Sååå skönt. Äntligen är vi klara med uppdoseringen av allergisprutorna. Det tog bara 18 besök med fyra sprutor varje besök. Nu tunnas det ut, först varannan, sen var fjärde och till sist var sjätte vecka. Och var sjätte vecka kommer det att vara i 3 år.

Jag har fortfarande inte känt någon skillnad men det räknade inte läkaren med heller. Förhoppningsvis känner jag lite skillnad när björken börjar blomma om några veckor. Och full effekt räknar vi med till nästa år.

Det som är jobbigast med sprutorna är hur kropp reagerar. Varje kväll efter att jag har fått sprutorna så mår jag otroligt dåligt, känns ungefär som att jag har influensan och har riktigt ont i armarna.

MEN jag hoppas att det ger lite resultat, för så länge det hjälper lite är det värt alla biverkningarna.

Inga kommentarer: