söndag 10 mars 2013

Söndag, igen

Söndag, igen. Känns som att det nästan bara är söndagar och måndagar i veckan. Helgen tar slut alldeles för fort, kanske kan vara så att den tar slut fortare för mig än för andra då jag jobbar varannan söndag.

Helt underbart väder idag, jag vill ut och gå och fika mot en husvägg i lä. Jag får hoppas på att solen är kvar när jag har slutat jobbet i eftermiddag. Hoppas ni andra njuter av det underbara men kalla och blåsiga vädret.

Jag är lite förvånad över att jag är så pigg som jag är, efter gårdags kvällen/natten så borde jag inte vara så här pigg. Var på en riktigt lyckad fest. Tack Emma och Tommy för att jag fick komma!

Festen innehöll det mesta: tjöt, rolig musik och fuldans.

"Fuldans" är något som jag har funderat lite på. Det är ju den roligaste dansen men även den som få tjejer vågar sig på, fick en del konstiga blickar igår när jag släppte loss lite. Men det bjuder jag på för jag hade kul ändå :)

Undra hur de andra mår idag...

Inga kommentarer: