söndag 10 mars 2013

Bebismys är bra för själen

Det är jag säker på!! Det är sällan jag känner ett sådant lugn i kroppen som jag gör när jag sitter och myser med en bebis. Tur för mig att fina Vickan har en liten som jag kan låna ibland. :)

Nyttigt att få bara sitta och låta världen stanna en stund och bara vara. Jag tror att man/jag behöver mer av den varan, att sitta och bara strunta i världen en stund ibland.

Jag har en hjärna som går på högvarv för det mesta, som tänker konstant. Även om jag inte vill, den liksom rullar på och snurrar av sig själv. Ibland vet jag knappt vad jag tänker på. Men jag vrider och vänder, tänker på allt och inget. Tycker ni det låter jobbigt? Det är det också. Men jag har tur som har vänner som kan stanna upp mig och få mig att ibland dela upp tankarna och rensa lite.

Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är :) Och tack till mina underbara föräldrar som lyssnar och ger råd. :) Älskar er!

Inga kommentarer: