tisdag 12 mars 2013

Elinamys hela dagen

Eftersom Elina idag äntligen var feberfri och pigg så passade vi på att göra lite ärenden. Bland annat så fick hon åka och klippa sig hos frisören, hon satt still och var duktig hela tiden. "Mamma, nu ser jag igen!" hennes lugg var så lång så hon fick den hela tiden i ögonen och såg knappt något. Skönt att hon själv kände att det var en bra ide att klippa sig.

Sen köpte vi lite fika som vi tog med till min mamma, men fikat fick vänta tills jag hade lånat bilen och hämtat ut ett paket. paketet var inte ens till mig så det ska till sin ägare så småningom. Men nu slipper jag i varjefall fler påminnelser på sms och i posten om det där paketet.

Efter det var det äntligen dags för fika, till Elinas stora glädje. Hon hade verkligen längtat efter sin chokladboll. :)

Hjälpte syster med hennes naglar lite och tjötade med mamma en del innan vi tog oss hem.

Hemma väntade tvätten, en som skulle vikas och en som skulle hängas. men först lite mer Elinamys innan hon skulle sova.

Nu väntar den sista tvätten i maskinen som ska tvättas i morgon sen är min tvättkorg tom!

Inga kommentarer: