torsdag 7 mars 2013

Det var ett tag sedan

men idag gjorde jag det igen, sköt vagn med Elina i.

Som många vet så är hon sjuk och medans jag jobbade så tog hennes farmor hand om henne idag. Så eftersom jag inte har någon bil och Elina var allt för sliten för att orka gå själv så plockade vi fram en av hennes gamla vagnar. En nöjd Elina som slapp gå och en nöjd (men något varm) mamma som kunde få med sig dottern hem och som fick en långpromenad.

Långpromenaden bestod av att gå från jobbet till Elinas farmor och där ifrån hem till mig. :) Hela tiden så gick vi mot solnedgången och tittade på himlens alla fina färger.



Det är jobbigt när ens barn är sjukt. Man vill liksom att de ska bli friska och att man själv blir sjuk istället. Det är jobbigt att se ens barn må dåligt. Jag hoppas att hon blir frisk och mår bra snabbt igen.


Inga kommentarer: