fredag 14 januari 2011

Trötthet

Hur trött kan man vara?!?

Det är nog det som är det värsta med den här efterhängsna sjukdomen, körtelfeber, att jag är så trött. Det kvittar hur mycket jag sover, vilar och tar det lugnt jag är trött konstant ändå. Man kan säga att jag är trött på att vara trött.

Jag var hos läkaren innan idag för att få lite råd om vad jag ska göra för att bli frisk snabbare. Han hade inga tips och råd mer än att "ta det lugnt". Och sen så ska jag tydligen på någon bukröntgen för att kolla så allt ser bra ut med levern och mjälten.

Nu är det lite mer än en månad sedan jag sjukrummen bröt ut och enligt läkaren har jag träningsförbud i minst två månader till och kommer troligen att känna av sjukdomen mellan 6 till 12 månader till.

Klockan är inte ens 21 denna fredagskvällen och trots att jag sov en timme i soffan när jag kom hem så funderar jag starkt på att bädda ner mig i sängen och sova för natten, men först en dusch efter att jag har fått Elina att somna.

Kommer ni ihåg den här bilden?








Lite mer än en månad sedan.

--via iPhone


Inga kommentarer: