fredag 21 januari 2011

Tidig morgon..

,, och sen kväll går inte ihop. Fast det visste jag ju redan men nu vet även ni att jag vet. Står på jobbet nu och har stått här en liten stund. Jag försöker få hjärnan att sammarbeta med kroppen en det går inge vidare. Det var förvånandsvärt lätt att ta sig upp ur sängen men det kanske berodde på att elina väckte mig vid 02 och sedan har hon väckt mig med ca 30minuter mellanrum. Så det kändes ungefär som att jag hade snoozat lääänge när jag gick upp, lite som en fejksovmorgon.

Det gick även lätt att få på sig kläder och gå ut till bilen men där tog det slut med det som gick bra. Skrapa rutor ingick inte riktigt i min tidsplanering, för att göra det hela lite värre så var det seg is i ungefär tre/fyra lager. Som tur var så var det stjärnklart så jag fick något fint att titta på undertiden som tog bort min irritation. Kallt och jobbigt i bilen men tackvare isskrapningen så var jag lite varm så det gjorde inget. Men nu står jag som sakt på jobbet och försöker komma på vad det är jag gör här.

Jag har öppnat dörrarna, satt igång alla datorer, satt igång musiken, men det känns som att jag har glömt något och jag hoppas att jag snart kommer på vad det är jag har glömt.

(Oj, massa svammel...)

Inga kommentarer: