måndag 17 januari 2011

Söndagen den 16/1

Oj vilken söndag... eller inte.

Började lite lagom stressigt med att jag småsprang/halkade till bussen, när jag nästan var framme upptäckte jag att jag hade sett fel på klockan och skulle behöva vänta på bussen i 9minuter. Med andra ord kunde jag gått lugnt och försiktigt och sluppit halka runt om jag hade tittat rätt på klockan.

Väl framme på jobbet var jag en halvtimme förtidig så tog en liten fika i ensamheten. Jobbade ett tag och det gick långsamt. Mitt i passet ringde Mille. Jag hade ju vart så snäll och tagit bussen så han och Elina kunde ha bilen men jag hade fått med mig båda nycklarna! Så typiskt när man försöker vara snäll...

På kvällen efter jobbet så tog vi det lugnt. Elina badade, jag duschade och sen var det soffmys tills vi somnade.

Inga kommentarer: