söndag 16 januari 2011

Lördagen den 15/1

Spenderades med först en stressig promenad till mamma för att låna hennes bil. Kan meddela att det var jobbigt och halt att gå/springa i den nysnön som kom under natten. Det var riktigt halt att köra också men det gick bra. Och jag hann i tid till jobbet, som vanligt.

Efter jobb så skyndade jag mig ut till bilen för att hitta den inplogad på parkeringen, så men mycket gas och tur tog jag mig över vallen och körde vidare mot mamma.

Där möttes jag av en nyvaken och mysig Elina, färdig hemlagad mat och en överlycklig Zigge. Maten var otroligt god så tack för maten mamma. :)

Sen blev det soffmys med filt och med skidor på tvn för en stund och sedan någon mysig film.

Ännu lite senare så åkte vi, mamma, jag ,Elina och syster, till min bror och Elinas kusin. Vi fikade på goda bullar och barnen lekte en massa.

Skjutsade hem mamma och åkte vidare hem. För att snabbt hinna plocka fram lite grejer innan Emma och Jesper dök upp med pizza. (Såna besökare är alltid välkomna, såna som har mat med sig menar jag ;) ) Efter pizza, kakbak och massa tjöt spelade vi lite ps3 och sjöng en massa singstar. Jag var bäst :P (låt mig tro det i varjefall ) En roligoch trevlig kväll :)

Inga kommentarer: