måndag 31 januari 2011

Jobbig söndag?

Nja jobbig var den väl inte men jobbade gjorde jag. I och för sig så var jag helt slut när dagen var till ända så lite jobbig var den nog ändå.

Jag jobbade stora delar av dagen och när jag väl slutat på jobbet så hämtade Mille och Elina upp mig så åkte vi och fikade hos mina föräldrar. Alltid lika trevligt och det är ju alltid gott med fika. Glass i stora lass blev det. Vi tittade på lite kort från förra året.

När vi satt där och tittade på korten så slog det mig hur stor Elina har blivit! Det är helt sjuk hur mycket hon har förändrats i både utseende och sätt. Fast mer till utseendet än sättet om jag ska vara ärlig. Hon är fortfarande väldigt envis men hon är mer självständig nu. Lilla tjejen börjar bli stor, hon fyller ju 2år om en månad. Vilket påminner mig om att det kanske är dax att börja titta på recept på tårta och planera lite födelsedagspresenter.

Inga kommentarer: