torsdag 30 oktober 2008

hänt i veckan..

i månads var det mycket som hände. Jag var först på jobbet en sväng sedan till vattenjympan uppe på ryhov. Riktigt skönt och varmt i 33gradigt vatten. Det var ingen jympa i gupp som jag trodde att det skulle vara, istället var det jag och massa tanter som gjorde jympa enligt varsitt program. Sedan tog jag en sväng förbi Sibylla på solåsen innan jag åkte vidare till MVC i huskvarna. Där träffade jag läkaren som skällde ut mig för att jag ville ha smärtstillande så jag kunde fortsätta jobba i samma tempo som innan trots mina foglossningar. Hon berättade att man inte är mindra duktig bara för att man drar ner på tempot när man är gravid.

Så nu är jag sjukskriven på deltid, ska jobba 50% nu framåt en tid så får vi se ifall det funkar bättre.

Annars så har veckan vart rättså lung. Var på föräldrautbildning för unga föräldrar i onsdags. Intressant och bra. Får se vad som händer där nästa vecka.

Idag var en trevlig dag som tillbringades med Ronja. Jag inhandlade ett överkast till sängen.

Håll tummarna för oss i morgon...

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

vad händer imorgon? :)