lördag 18 oktober 2008

Lördag, en vecka efter festen

Japp nu har det gått en hel vecka, vilket faktist känns skönt.

Iveckan har det inte hänt så mycke. Jobbat mest och vart hos barnmorskan och lyssnat på pyrets hjärta. Vad fort det slog, 140 slag/minut.

Träffade Ronja en stund i går. Mycket trevligt. Lunch och sedan fika! Precis som jag vill ha det. :p

Idag ska jag jobba en stund till, 14.15, och sedan hem för att sova en liten stund. Sedan är det middag med Jesper o hans emma i kväll.

Imorgon är det en riktigt fullspäckad dag. Gårdsstädning, jobb, hundkurs, tvätttid, mille har match. Usch jag vet inte hur vi ska hinna med allt. Jag har smsat med Helena lite för att hon möjligen ska ta några timmar åt mig så jag hinner tvätta lite på kvällen.

Nu ska jag fortsätta jobba lite, med betoning på lite.

Kram

Inga kommentarer: