måndag 13 oktober 2008

Söndagen

Det blev sent igår för min del. Tror att klockan var runt 01:30 innan jag somnade, vilket är väldigt sent för mig. Det var en lång dag. Men trevligt.

Började med att ta sovmorgon till kl10 sedan åt jag och djuren frukost. Började plocka i alla påsar och få in alla saker på rätt plats. Mamma kom vid 11 med en stor del av blommorna vi fick igår. Vad blommor! Jätte fina men var skulle vi ha alla? Vi tog till skålar och allt möjligt. det ser fint ut i varjefall men hela fönstret är fullt. (foto kommer)

Jag började även plocka lite bland paketen vi fick i går. Invigde den nya kameran och väskan. Kameran fick vi från min mamma (Britt-Marie), pappa (Roger), syster (frida), bror (Johan) och hans sambo Anna. Tack! precis vad vi behövde. Väskan var från Milles mamma (Mahin).

Måste köpa en kameraväska till kameran så vi inte tar sönder den.

Åkte till Ikea för att lämna tillbaka massa vaser som vi inte använde till festen. Sen till mamma och värmde rester från igår. Det blev buffé idag också! :D

Somnade på soffan ett bra tag. Fikade med sorbé och sedan åkte jag och Mille till Johan för att Lämna tillbaka lite grejer vi hade lånat. Fikade även där.

Åkte förbi Milles föräldrar för att tack för igår och sedan nu äntlign hemma. Ska in i duschen strax och sedan sova!

Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa här!
kram
mamma