fredag 30 januari 2009

papper och nycklar

Nu är ALLT klart! Nycklarna är överlämnade och papperna påskrivna för den "gamla" lägenheten. Så skönt. Jag överraskade Mille med att dyka upp vid banken när de skulle skriva papper, som ett litet extra stöd. Jag tror att det var uppskattat, jag hade uppskattat om någon gjorde så mot mig i varjefall.

Mille kommer troligen att vara helt slut i några dagar framåt. Det får han vara. Jag ska inte klaga på honom om han sover hela tiden, bara han går ut med Zigge ibland.

Zigge har idag vart på friluftsdag ute i tenhult idag. Han är helt slut, ligger och sover som en stock på golvet. Han var ute med Milles jobbarkompisars dotter som går andra året på Naturbruksgymnasiet. Allt gick bra hoppas jag, det är ingen som har sagt något annat i varjefall.

Inga kommentarer: