onsdag 14 januari 2009

Försäkringskassan

Jag blir så trött på dom... Jag fick ett papper som jag skulle fylla i med posten innan idag. Jag förstod inte hur jag skulle göra och eftersom jag skulle på föräldrainformation senare där så tänkte jag att jag kan prata med dom där och få hjälp att fylla i pappret. Så jag tog ett nummer och väntade i evigheter på att det skulle bli min tur.

När det väl blev min tur så får jag träffa en supertjurig tant. Jag bad om hjälp och hon lyssnade inte över huvudtaget. Jag skulle bland annat fylla i mina ordinarie arbetstider, ni som känner mig vet att jag gick på ett 2veckors schema. Arbetstiderna är därmed varierande från vecka till vecka. Ena veckan jobbar jag förmiddag, ledig torsdag-fredag och jobbar lördag-söndag. Den andra vekan jobbar jag kvällmåndag-fredag och är ledig på helgen. Så med hennes hjälp blev pappret helt fel.

Föräldrainformationen tyckte jag var riktigt dålig. De stod och läste från en powerpoint-presentation och all information finns på deras hemsida.

Inga kommentarer: