måndag 21 januari 2008

Gör man så?

Gör man så? Skaffar man en ny tjej direkt efter (1månad) efter att ett nästan 4ÅR långt förhållande tagit slut? Berättar man det då för exet? Sitter man och småler nä exet gråter? Säger man åt den som gråter "nu får du åka för jag ska till mamma"? Varför? Varför? Varför?

Varför bryr jag mig fortfarande varför kan jag inte bara släppa mina känslor och börja om på nytt? Varför kan jag inte bara få var glad och lycklig?

Var det bara jag som tog beslutet om att skaffa hund? Var det bara mitt ansvar?

Vad håller han på med? Varför vill han se mig sån här?

Varför berättar man nu, efter att det tagit slut, vad jag gjorde för fel? Varför berättade du inte vad jag gjorde för fel när jag frågade? Är jag farlig?

Det var inte din släkt jag var tillsammans med, det var DIG.... Allt jag ville var att du skulle förstå och se mig...

Inga kommentarer: