torsdag 24 januari 2008

2008-01-23 Onsdag

Sjuk, fast har ändå jobbat. Eller sjuk o sjuk vet jag igentligen inte men jag har en otrolig huvudvärk och fryser hela tiden. Jag undrar om det är all stress och allt som händer i mitt liv just nu som gör mig sjuk? Jag hinner inte och vill inte vara/bli sjuk nu.

Nu ska jag var ledig i två dagar i varejfall vilket ska bli jätte skönt. Planerna för min ledighet är följande;
Torsdag: träffa Ronja och hitta på något skoj, kanske möjligen ska träna lite.
Fredag: Möte med facket, träffa de söta och goa tjejerna från jobbet, träna och på kvällen ska jag på middag hos Jesper och hans Emma.

På lördagen är det jobb som gäller på förmiddagen sen är eftermiddagen inte planerad men på kvällen blir det utgång. Ronja & Jag, hur kul som helst.
Och på söndagen är det hundkalas utanför tenhult. Men självklart kommer jag att skriva inlägg om vad som hände igentligen senare.

Hur mår jag idag då, om man bortser från att jag kännermig sjuk? Jag mår bättre än de två senaste dagarna men jag är mest arg och irreterad. Känner mig fortfarande sårad. Men nu känner jag lite mer "visst fan, kul för dig. Grattis hoppas att du inte sårar henne o är lika jävlig mot henne, när hon gör slut med dig pga att du inte pratar med henne." (Vet du att en av dina bästa vänner tycker att du behandlar mig som skit? Bryr du dig ens om det?) Ärligt talat så visst, du kan göra mig illa och såra mig men vad har Zigge och wilja gjort för att du ska försvinna ur deras liv. Okey är det det du vill så ska jag försöka göra mitt bästa för att ta hand om dem själv och föra allt jag kan för att de ska få det bra. De ska inte behöva lida för att du inte vill ta ditt ansvar.

NU ska jag ta tag i MITT liv. Jag ska söka nytt jobb, söka efter mina borttappade vänner, söka efter MIG och jag ska hitta mig själv igen. Jag komer inte at ge upp förens jag är mig själv igen. Jag vill ha mitt självförtroende tillbaka. Jag ska lyckas, visst jag kommer kanske att falla tillbaka men jag ska ta mig upp! (Ni får gärna hjälpa till... :p)

Kramar
//Emma*

1 kommentar:

Anonym sa...

emma, jag hejar på dig :) du behöver inte slösa tid på ett svin som han! du klarar dig bra utan han, hanär ett jävligt dåligt tidsfördriv, så de så :D