söndag 27 januari 2008

2008-01-26 Lördag

Började dagen med att jobba, 9:15-14:00. Efter det åkte jag hem och hämtade upp Frida och bytte om. Åkte till A6 för att besöka systemet. När jag väl hittade en parkering och stängde av motorn så rök det massor, jag hade kört med handbromsen i märkte jag då. Gick in på A6, träffade Mille och hans kompisar, så jag bad Mille titta på motorn lite snabbt innan jag skulle åka vidare. Jag erkänner att jag blev orolig när jag såg röken. Men inget att göra så jag åkte vidare till mediamarkt där ett singstar spel inhandlades, tyvärr inga mikrofoner det får inhandlas senare. Sedan Maxi för att handla med Frida till hennes tjejkväll (ellen, ame och sam).

Hem för att äta och klippa Zigge. Sedan var det singstar resten av tiden tills Jesper och Emma kom för att hämta mig. Då bar det av till Kim o Pekka, trevligt värre. Vi spelade poker, mitta fall för kvällen :) Tog sönder mina strumpbyxor, riktigt kul. Jag vet att jag är otroligt lätt road ibland.

En riktigt trevlig kväll
//Emma

Inga kommentarer: