fredag 25 januari 2008

2008-01-25 Fredag, en rolig kväll

Löning, underbart. Den har varit efterlängtad och behövd och nu äntligen finns den på mitt konton. :)

I eftermiddags skulle jag gå till friskis och på Johns danspass men innan jag gick in på friskis gick jag och köpte en inflyttningspresent till Jeppo. En stor vas som jag satte ett stort ljus i, det blev faktist riktigt bra. Och sen tittade jag in på Åhlens och fick syn på en sån där sak, som man skriver in vad man ska göra och vilken tid, ni vet vad jag menar men jag kommer inte på ordet. Helnöjd gick jag till friskis. Vid 17:00 gick jag in på Johns dans-pass. Det var det roligaste jag gjort på länge. Jobbigt och svettigt men otroligt roligt. Skaka på rumpan, sväng med höfterna en otrolig blandning med människor. Det var både gammla, unga, gubbar och tanter med på passet. Det enda negativa med passet var att ryggen inte orkade med det tyvärr, har så pass ont att jag mår illa idag. Så det kommer nog inte att bli några mer danspass för min del men nu har jag ivarjefall provat.

Efter dansen var det middag hos Jesper och Emma i Jespers nya lägenhet. Riktigt fin, samma planlösning som på Milles lägenhet. Vi lagade mat; kyckling, ris och sås. Gott blev det. Samtidigt som vi åt tittade vi på Robert Gustavsson's "ja' ä inte bitter", hur kul som helst... "han gjorde såna där loopingar, fast åt andra hållet........ antilooper!", "höghusträning". Klockan går snabbt när man har roligt och helt plötsligt var den 23.00, dax att åka hem och sova. Jag ska juh upp och jobba imorgon.

Tack för en underbart rolig kväll Jesper och Emma. Vi ses i morgon!
Så nu måste jag sova...
Sov gott
pusshej*

Inga kommentarer: