onsdag 23 januari 2008

2008-01-22 Tisdag

Ja, vad ska man säga. En riktigt tråkig tisdag. Jag har vart trött och frusit hela dagen, har även vart lite små tjurig, håller troligen på att bli sjuk nu igen. Jag hinner inte vara sjuk nu, jag vill inte bli sjuk nu. Annars så har dagen vart lugn och inget speciellt har hänt.

Tankarna idag har mest handlat om hur jag ska gå vidare med mitt liv. Hur, när och med vilka medel? Om det är någon som har några tips kan ni ju höra av Er. Men jag har ivarjefall kommit fram till att jag måste gå vidare. Jag kan inte fortsätta tänka på andra hela tiden nu måste jag börja tänka på mig själv. Vilket är svårare än man kan tro.

Imorgon är det en lång jobbardag 6.15-14.30. Jag blir trött bara jag tänker på det.

Men nu ska jag sova.
God Natt
/Emma*

Inga kommentarer: