onsdag 6 april 2011

Vilken morgon...

Vilken morgon det har varit. Elina kom vid 6.30. Jag önskade att hon ville sova eller ivarjefall ligga en stund i sängen men det ville hon absolut inte. Tillslut fick jag henne att vila en stund så vid 8.15 gick vi upp och gjorde oss i ordning lite snabbt. Vid 9 hämtade Mille upp oss och vi åkte till tandläkaren, Elina skulle på koll där. Det gick hyfsat, hon bet bara tandläkaren ett par gånger.

Sen blev vi skjutsade hem, där vi lekte ute en stund och sen gick upp till dagis.

Efter att ha lämnat Elina där och börjat gå mot bussen kom jag på att jag måste kolla in hur det går för dem i lägenheten. Det luktade målarfärg i hela trappuppgången. Vardagsrummet och elinas rum är färdigt men jag tror att de ska måla en gång till i hallen. Fast köket var nog också klart.

Det blir ljust och fint men troligen inte klart med allt så jag kan flytta in i morgon heller, tyvärr.

Nu är jag på väg in till stan för en stund hos fina Lene.

Jag misstänker att jag kommer att somna hos henne. Är otroligt trött och har rejält ont. Har fått en låsning i bröstryggen igen så kan knappt andas utan att det gör ont. Har precis tagit mina tabletter så får se om det hjälper, hoppas!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Bussen

Inga kommentarer: