måndag 18 april 2011

Måndagsmorgon, igen

Det känns lite som att det bara är måndag hela tiden. Veckorna bara springer iväg. Idag är det 10veckor sen vi körde första åket uppe i Sälen, helt sjukt. Jag somnade som en stock i går kväll och vaknade av huvudvärk en liten stund innan klockan ringde. Jag var tvungen att kolla hur mycket klockan var för jag var säker på att jag hade försovit mig. Andledningen till att jag trodde det var att det var helt ljust i rummet. Sen ringde klockan och det var bara att gå upp och slänga i sig en alvedon. Jag har vaknat med huvudvärk innan men jag har nog aldrig vaknat av huvudvärk. Lite spännande att man kan göra det men hoppas att jag slipper göra om det. Min förhoppning när jag la mig i går var att huvudvärken skulle försvinna under natten och att jag skulle sova bra. Jag sov bra i varjefall, man kan inte få allt man vill så jag antar att jag får vara nöjd med 1 av 2 saker. Idag är det nu först jobb och sen fortsätter måndagen som alla andra måndagar, nästan. Ska förbi lägenheten en sväng, lägga in lite i köket och titta på vad de har gjort där idag. Se vad man kan pricka av från deras "att göra"-lista. Ha en bra dag allihopa. Nu ska jag hälla i mig vatten och göra lite nytta här på jobbet.

Inga kommentarer: