tisdag 19 april 2011

Aldrig nöjd.

Men nästan nöjd med bloggen nu i varjefall. Men funderar lite på headern, den där det står EMMA* ... Skulle vilja göra något kul men vet inte hur jag vill ha den ännu. Får tänka lite på det och sedan utnyttja Micke för att få den att bli bra. :P

Något annat som jag absolut INTE är nöjd med är Riksbyggen. De är fortfarande inte klara med min lägenhet. På en och en halv vecka har de inte gjort ett dugg. Fortfarande inte bytt golven och fortfarande inte tapetserat sovrummet. Nu är jag rejält trött på att vänta. Jag vill ju bara flytta in och komma i ordning.

Igår la vi in papper i köksskåpen, de såg inte roliga ut alls innan, men nu är de rosa och fina. Känns riktigt Emmigt. ;) Jag satte upp lampan i köket och i hallen så nu ser vi även om det inte är ljust ute. Skruvade även fast handtagen till alla mina gerderober som var i hallen. Och idag har jag satt upp mitt finfina duschdraperi som jag köpte uppe i Stockholm förra helgen. Det blev ännu finare än jag trodde att det skulle bli, även där känns det som att det är riktigt Emmigt. :D

Inga kommentarer: