lördag 14 augusti 2010

Vilken natt!

Både Mille och jag har haft en helt otrolig natt, Elina sov som en stock och det gjorde vi också fram till kl 4. Efter det kunde ingen av oss somna om. Riktigt jobbigt! Jag tror att klockan var 05,30 när jag tillslut kom på idéen att jag skulle lyssna på lite musik och ta på mig en ögonbindel. Så tillslut så låg jag och lyssnade på musik låg och bara vilade mig igenom resten av natten... Precis när jag hade somnat till på riktigt vaknade Elina och ville inte sova mer. Som tur var ringde min väckarklocka precis där efter så då gick vi upp.

På en halvtimme hann jag ta på mig själv och Elina, få i oss båda frukost, mata katterna, byta blöja, borstat bådas tänder och mysa lite. Tycker faktiskt att det var rätt så effektivt och när jag väckte Mille och sa att jag måste sticka till jobbet nu, och berättade att Elina var helt klar från morgonbestyren så såg han rätt så tacksam ut faktiskt :)

Så eftersom sömnkontot är rätt så tomt så får vi se hur länge vi orkar idag. Men jag gissar, och hoppas på, att det blir en liten sovstund när jag kommer hem. :)

Inga kommentarer: