lördag 14 augusti 2010

Gårdagen...

Gårdagen började lugnt och fortsatte så hela dagen. En riktigt mysig och trevlig dag tycker jag att det blev.

Efter den lugna morgonen packade vi, jag och Elina, ihop oss och åkte till Jesper och Emma. Där tjötade vi en del och lekte. Bakade kaka och åt mat. Elina hjälpte även Jesper att tvätta golven, det har ni bildbevis på i det här inlägget.

Efter en bra stund där åkte vi vidare ut till Micke. Som äntligen skulle hjälpa mig med min telefon! Där åt vi även en hel del ballerinakex och tjötade. Elina tyckte först att Micke var en konstig och rätt så skrämmande gubbe men efter en stund så släppte det och hon busade runt i soffan. När vi gick var det kex i i stort sett hela hans vardagsrum. (Bra jobbat Elina!)

Efter som Elina somnade i bilen på vägen hem så var hon inte särskilt sugen på att sova när vi kom hem. Så hon somnade tillslut i soffan, jag tror att klockan var runt 22 när hon till slut slocknade. Innan det hade hon ätit lite pizza med mig, Mille och Jessica.

Så jag hann även med att träffa Jessica en kortis igår. Tyvärr var jag alldeles för trött och skulle upp och jobba idag så det blev inte så länge. Men det får vi ta igen en annan dag. Och då hoppas jag att jag får smaka på bullarna. :)

Inga kommentarer: