onsdag 11 augusti 2010

för lite....

För lite sömn och den lilla sömnen jag fick fick jag ont i ryggen av. Varför? Jo för att Elina inte ville sova och för att när jag väl fått henne att somna i vår säng så sov hon på tvären. Vilket gjorde att jag inte hade något täcke och ca 10cm säng att sova på. Tror att jag ramlade ner på golvet ca 5 ggr. Sen så ville hon gå upp vid 07, det ville inte jag så vi låg och myste/busade till 07.45.

Nu har vi ätit frukost och tagit på Elina kläder. Själv sitter jag i pyjamas och morgonrock.

Visst är det lite typiskt... Innan när jag ville sova, ligga i sängen och mysa, då ville inte elina ligga still. Och nu när vi är uppe och hon har massor med leksaker och yta att vara på så ligger hon med sitt huvud i mitt knä och tar det lugnt.



Dagen ser ut som följande: Vika tvätt, tvätta, köra och plocka ur diskmaskinen, ta på mig kläder, lämna på dagis, träna. Vi får se hur mycket jag kan checka av innann

Inga kommentarer: