torsdag 12 augusti 2010

Energi

Den här damen har energi så det räcker och blir över, oavsett tid på dygnet verkar det som...





I natt ville hon upp vid 02, det ville inte jag. Det hela slutade som det brukar, jag ger upp och vi somnar tillslut båda två i vår säng. Där sover vi sen resten av natten ungefär till kl 07. Där emellan vaknar jag otaliga gånger för att jag antingen blir sparkad på, inte har något täcke eller helt enkelt rammlar ur sängen. Som vilken natt som helst... Och jag blir bara mer och mer sliten. Någon som har något/några tips på hur man kan göra för att få Elina att sova hela natten, i sin egna säng.

--via iPhone

1 kommentar:

Arbis sa...

Hej Emma
Ett tips är att ni lägger in en madrass på golvet i hennes rum som ni sover på när hon vaknar och vill upp.För som ni gör idag så vet hon att när hon vaknar får hon sova hos mamma & pappa. Men med en madrass på golvet i hennes rum kan ni lägga tillbaka henne i sin egna säng men samtidigt vara nära henne tills hon slutar med att vakna på nätterna.Jag har själv gjort så med ett av mina 3 barn
Lycka till
Eva