lördag 7 augusti 2010

kväll och natt

Igår kväll började jag känna av min rygg igen, den har hållit sig lugn ett bra tag. Det hela slutade med att jag låg på golvet och kved för mig själv tills jag kom på att jag har ju fått medecin sist jag sökte läkaren för den. Så i skåpet hittade jag riktigt bra tabletter! :) Jag blev snabbt trött och när jag la mig i sängen somnade jag nästan direkt. Hela natten sov jag hårdare än en klubbad säl.

Jag hade lovat mille att ta elina i natt men efter som jag inte vaknade av något förens vid 9 i morse fick han ta henne både natten och morgonen. Tack så mycket!

Idag är det just nu mys i soffan med Elina och sedan ikväll är det räkor hos mamma och pappa.

Jag ska även välja ut lite bilder från när jag var i vaggeryd och träffade fotograf-martin.
Vilket är svårt då det är en hel del jag gillar. Lyxproblem jag vet ;)

Nu ska jag fortsätta titta på bilderna så jag kommer någonstans kanske...

Inga kommentarer: