tisdag 17 augusti 2010

Paj!

I går bestämde jag mig för att börja laga mer mat, vi får se hur länge det håller denna gången. Det som är annorulda denna gången jämfört med alla tidigare gånger är att jag denna gången har bestämt mig för att testa nya maträtter och recept. Sakt och gjort!





Jag hittade ett recept i helgen på nätet som jag bestämde mig för att prova. Bacon och kantarell paj. I början funderade jag på hur det skulle sluta, om det skulle bli ätbart och även om det luktade riktigt gott så trodde jag inte på att det skulle smaka gott förens jag smakade på den. Den var god! Riktigt god! men till nästa gång ska jag göra om receptet lite, det gjorde jag ioförsig redan nu. Jag la på lite ost.





Pajen åts tillsammans med en enkel grönsallad och cream fraich.








Tillsällskap och som testpartull bjöd jag över Jesper och hans Emma. och jag tror att det var tummarna upp från dem också. :)

Inga kommentarer: