fredag 26 december 2008

Världens bästa julklapp!

Jag fick världens bästa julklapp av min älskade sambo, Mille. På julaftonskvällen satte han mig i köket och bad mig blunda. Sen kom han med en pärm och slog upp den, där i låg papperna. Han hade sålt lägenheten! Allt är fixat och alla papper är underskrivna. Jag blev så glad och chockad att jag började stor gråta. "Men älskling jag trodde att du skulle bli glad" sa han. "Jag är glad ser du inte det!" svarade jag. Sen skrämde jag pappa när jag ringde och letade efter mamma, fortfarande gråtandes. Han trodde att något hemska hade hänt men när han hörde vad som hänt så skrattade han åt mig. Jag skyller på hormonerna! Allt är deras fel.

Så skönt att slippa den psykiska pressen och stressen som det har vart ett par månader nu. Nu ska vi bara njuta fram tills bebisen tittar ut. Vi får tillträde den 23/1 till vår nya och vi ska lämna vår den 30/1. Så vi har en hel vecka på oss att flytta. Om det är någon som vill hjälpa till vid flytten så säg gärna till. :)

Nu sitter jag på jobbet och försöker få tiden att gå. Jag är fortfarande förkyld och viruset i lungorna är kvar men inte lika jobbigt som innan.

Hoppas att ni har haft en bra jul!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS! Hoppas den nya blir suverän nu :) Saknar dej. Måste ses snart! ta hand om dej1 Kram!