tisdag 2 december 2008

Jobbiga tider...

Just nu är det lite jobbigt med det mesta. Jag är trött, sliten och stressad. Stressad över allt med lägenheten, jobbet och det mesta.

Han som skulle lämnat besked förra veckan om lägenheten lämnade besked igår om att han inte var intresserad av den till det priset. Hur kan man vänta med att ge det beskedet i en vecka? Han var där emot intresserad av den om vi går ner till 540 000kr. Min fråga till honom är om han är helt dum i... Att folk kan vara så otroligt snåla. Vi har juh redan gått ner i priset med 30 000. Och mäklaren som vi har nu tänker vi aldrig mer anlita. Det var juh tack vare honom som vi gav oss in i den här skiten just nu. Det skulle inte vara några problem att sälja vår, enligt honom, många varnade oss men han pratade omkull oss. Jag hatar mäklare!!!! Dom är snåla och allmänt jävliga!

På jobbet går väl allt bra men det känns som att jag mest stället till med besvär för alla bara för att jag är sjukskriven och nu bara jobbar 50%.

Men jag ser fram mot onsdag nästa vecka. Då är det julbord. Gott och trevligt, förhoppningsvis.

Idag har jag sytt om Monas tröja så nu passar den mig mycket bättre. (Jag har inte förstört den, det går att ta bort tråden och då syns inget.) Det blev kanske inte jätte snyggt men jag har gjort mitt bästa och jag är nöjd med resultatet. Och det är huvudsaken.

Nu ska jag fortsätta jobba..... även om det är väldigt lugnt här. Jag får väl vattna blommorna....

Kram emma

Inga kommentarer: