måndag 15 december 2008

pojke eller ficka?

Jag fick en kommentar med en fråga på förra inlägget. Där frågades det om vi gjort några "vetenskapliga"-test på om det är en pojk eller flicka som gömmer sig i magen. Jag hade inte gjort det, så nu i kväll har jag suttit och gjort några av alla de test som finns på nätet.
Jag gjorde 7 olika test och svaren var olika allihop. 4 sa att det blir en tjej och 3 att det blir en kille. Riktigt roligt.

Mille sitter just nu och tittar förundrat på magen. Andledningen är att pyster har kvällsjympa där inne och hela magen rör sig.

Mamma hälsade idag på sitt barnbarn genom magen. De tryckte händerna mot varandra.

Jag har även fått frågan om vad jag önskar mig i julklapp.
En såld lägenhet
En tvättmaskin
En torktumlare (men tvättmaskin är viktigare)
En microvågsugn
En badkarskudde
En badanka
Jag tror att jag har fått med det mesta :D

Sov gott.

Inga kommentarer: