söndag 5 juni 2011

Fredagsmys hela dagen

Elina tog sovmorgon! Såå gött sov vi till klockan 8. Sen gjorde vi inte många knop innan klockan tio. Vi var ute en sväng och lekte på gården men det var för varmt så vi gick in efter en timme. Fikade på lite kex och saft. Sen somnade vi som stockar i soffan. Och sov tills min syster kom förbi. Då lagade vi lite mat, pasta och baconsås. Riktigt gott tyckte alla tre, Elina åt som att hon aldrig hade sett mat innan.

Medans syster diskade så passade jag på att dammsuga lite och rensade lite kattlådor. Helt plötsligt insåg syster att hon skulle värda på f&s om 20minuter. Så då blev det att snabbt slänga ihop våra grejer och skjutsa ner henne och Ellen till stan. Väl i stan bestämde jag och Elina oss för att åka förbi Milles jobb och äta lite glass. Elina åt tvåglassar!! Snacka om sockerhög tjej!

Lagom till att Mille slutade ringde syster och ville bli hämtad så då lämnade jag över Elina (hans helg) och hämtade upp syster och Ellen.

Väl hemma igen var det hårtvätt och fix för kvällen som stod på schemat. Åkte tillbakatill syster och kände mig gammal en stund med henne och hennes kompisar medans jag väntade på jessica.

När jesscia var klar åkte vi vidare till Gustav och co. En mycket trevlig kväll där vi tjötade, spelade kort, hoppade studsmatta och hittade på regler till kortspelet. "Varje gång någon dricker måste den ge någon en kärleksförklaring, en kram och en puss på valfrittställe över brösten".... Hahaha snacka om egoboost.

En mycket lyckad dag med fredagsmys hela dagen :)

Inga kommentarer: