söndag 5 juni 2011

Lungalördagen

Började dagen med att tvätta och jobba. Efter jobbet tog jag en sväng till IKEA för att köpa nytt täcke. Mitt gamla är såååå varmt! Hälsade på en sanbbis på Elgiganten och tjötade med micke och fördrev hans tid en stund. :)

Hämtade mat och åt med syster. Solade en sväng och svimmade lite. Hade visst glömt att dricka vatten. Så en liten påminnelse till alla. DRICK VATTEN!! Minst varannan... :P

Efter ännu mera tjöt med syster bestämde jag mig för att det skulle bli en lugn kväll och för att jag skulle gå ut och gå.

Det slutade med att det blev nästan en mils promenad där jag gick när det var plant eller nerför och sprang i uppförsbackarna. Hade med mig vatten i flaska som tur var. Men jag tycker att det borde finnas något ställe där man kan fylla på flaska n när man är ute och går/springer så. På hemvägen pausade jag och njöt av utsikten från bondberger vid utsiktspunkten. En riktigt skön och välbehövlig promenad. och jag tackar spotify för sällskapet. :)

Väl hemma tänkte jag duscha. Men det hade nog varit varmare att ta ett dopp i vättern. Varmvattnet var det något fel på så det var av stängt. Yey...

Somnade sen gott i sängen med mitt nya täcke. :)

Inga kommentarer: