söndag 5 juni 2011

T som i...

T som i torsdag och som i träningvärk. Shit vilken träningsvärk jag hade! Kände mig ungefär som Greta 80år. Kunde knappt röra mig. Hela kroppen var stel och ond. (Min rygg ska vi inte prata om)

Vad gjorde jag i torsdags? Jo jag grillade hemma hos Mahin och Esmail. Riktigt gott. Tittade på när söta Elina cyklade, hon kan nu även köra frammåt men har fortfarnade väldiga problem med att stanna. Sen efter maten var jag tvungen att gå och jobba en stund. Det hände inte allt för mycket på jobbet om jag ska vara ärlig. Efter jobbet gick jag på bio. Såg nya Pirates filmen. Första gången jag såg något i 3D. Jag tyckte faktist att filmen var helt ok, inte som de andra men man skulle kunna säga att filmen är lite fristående från de andra.

Sen åkte vi hem och sov jag och Elina. :)

Inga kommentarer: