tisdag 8 mars 2011

Vilken dag...

Dagen började med att Elina kom och väckte mig så fort hon hörde att dörren stängdes när mille gick till jobbet. Mysigt men alldeles för tidigt. Efter frukost och lek somnade vi båda två en stund i soffan, riktigt varm men mycket mysigt. När vi vaknade kollade jag på klockan och oj vad mycket den var. En kvart senare var vi på dagis.

Efter dagis var jag tvungen att springa hem igen för att snabbt hoppa in i duschen. Ta på mig lite kläder och sedan ut i det fina vädret på en promenad mot jobbet. Helt underbart väder.

Väl på jobbet är det lugnt tills jag ställer mig vid en dator och hela systemet lägger av. Inpassering och kassa. Det är lite krångligt att jobba i en reception när de två viktigaste programmen bestämmer sig för att sluta fungera... Men det löste sig efter ca 1,5timma. Jag måste erkänna att det är lite kul när det inte fungerar, jag måste tänka till lite då och komma på hur vi ska lösa vissa saker och sånt tycker jag är lite kul.

Annars har det vart en lugn dag, typ...

Inga kommentarer: