torsdag 3 mars 2011

Inte bra, inte bra alls

Idag kom mitt efterlängtade brev på posten. Det brev som skulle innehålla mina nycklar. Var det mina nycklar? Klart det inte var det. Jag blir så otroligt trött på mig själv, varför kan jag inte hålla reda på mina saker?

Fick äntligen tag på optikern innan idag angående mina linser som beställdes för två och en halv vecka sedan. De har fortfarande inte kommit. Vad det beror på? Det beror på att de aldrig skickade iväg ordern! Hur dumma får man vara?!? Jag blir så trött!! Ingen ursäkt fick man heller utan bara ett "det är inte mitt fel" Nä jag säger inte att det är ditt fel men man kan väl ändå försöka kompensera en kund som har blivit bortglömd och i varjefall vara så rak och säga att de har gjort fel. Eller?!?

Detta är kanske egentligen inga stora saker men just nu för mig är det stora saker. Kalla mig löjlig eller vad ni vill. Men dessa två saker var det som idag fick mig att bli både ledsen och trött... Ska försöka sova nu och hoppas på en bättre dag i morgon.


Och om någon har några idéer om var mina nycklar är så mottages de idéerna tacksam. Jag behöver mina nycklar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: