fredag 4 mars 2011

Missförstånd?

Snacka om missförstånd...

Jag hade skrivit upp en tid för läkarbesök, astmaundersökning för Elina, på barnmottagningen i hva. Väl vid receptionen säger hon i disken att det inte är en läkartid utan en telfontid. Okey tänker jag för mig själv men jag har skrivit upp en läkartid. Gå upp och prata med dem i receptionen på mottagningen säger receptionisten. Det gör vi. Väl uppe på plan 6 förklarar jag vad som har hänt för receptionisten där uppe och får till svar: "ni har ingen tid alls här i dag, varken läkartid eller telefontid." Ni kan ju tänka er min hur jag såg ut när hon sa det. Det kändes som att jag tappade hakan totalt.

Vi fick efter många om och men en ny tid senare i månaden. Men hur fel kan allt bli för mig igentligen? Det är nycklar, linser, läkartider mm...

Inga kommentarer: